مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-06سياسي

سردار حق بین انسان در تراز انقلاب اسلامی بود


نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع)، با بیان اینکه همه ویژگی های انسان در تراز انقلاب در وجود سردار حق بین بود، گفت: سردار حق بین عمر خودش را وقف انقلاب و نهضت و جبهه و جهاد کرده بود.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع)، با بیان اینکه همه ویژگی های انسان در تراز انقلاب در وجود سردار حق بین بود، گفت: سردار حق بین عمر خودش را وقف انقلاب و نهضت و جبهه و جهاد کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت فخری در یادواره سرداران مقاومت که با محوریت بزرگداشت عروج سردار محمدعلی حق بین در صحن آستان امامزاده حسن(ع) شهر کومله برگزار شد، شهدا را مایه عزت و افتخار دانست و اظهار کرد: شهدا هم در زمان حیاتشان و هم بعد از شهادتشان اثرگذاری دارند.

وی سردار حق بین را یکی از سربازان مکتب امیرالمومنین علی(ع) دانست و افزود: لشکر عملیاتی 16 قدس استان گیلان با فرماندهی سردار حق بین توانست در جبهه مقاومت افتخار بیافریند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع)، با اشاره به ویژگی های انسان بسیجی و پاسدار و انقلابی در تراز انقلاب اسلامی، عنوان کرد: از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا روز انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) نهضت ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حق بین انسان در تراز انقلاب اسلامی بود

سردار حق بین انسان در تراز انقلاب اسلامی بود